IKASTOLAKO JAIA 2022

Ekainaren 11n (larunbata) Arantzabela Ikastolako jaia ospatuko dugu.

EGITARAUA:

Izen-ematea: eskolaz kanpoko ekintzak 2022-2023

LGTBIQ+fobiaren aurkako eguna

ASKE IZAN KOLORETAN!

KORRIKA TXIKIA 2022

TIPI-TAPA, TIPI-TAPA... KORRIKA!

Hemen duzue KORRIKAren abestiarekin ikastolan grabatu dugun bideoa eta Arantzabela Korrika Kulturalaren egitaraua:

MARTXOAK 8 EGUNERO DA!

MARTXOAK 8

EGUNERO DA!

BIDEOA

LGTBIQ+fobiari STOP!

Irain LGTBIQfobikoen pintadekin esnatu da gaur goizean (otsailak 8) gure Ikastolako patioa. Horrelako jarreren aurrean, eskola-komunitateak bat egiten du pertsonen duintasunaren kontra eta ikastolan egindako lan artistiko, aldarrikatzaile eta parte-hartzailearen aurkako ekintza iraingarri hori berehala salatzeko. Ez gara isilduko horrelako erasoen aurrean!

BIDEO KOPLA LEHIAKETAREN EMAITZA

Arabako bideo-kopla lehiaketako sari bat irabazi du eskolak (5. maila A)

IKASGUNEA Familien Gunea Hezkuntza Sailak ikasleen nahiz familien esku ipini duen plataforma bat da. Helburua: familien eta hauen seme-alabak ikasten ari diren ikastetxeen arteko komunikazio zuzen eta arina ahalbidetuko duen kanala sortzea. Tresna erabilgarri honi esker, familiek eskura izango dute, besteak beste, Hezkuntza Sailak duen informazio akademikoa edo ikastetxeen antolaketarekin zerikusia duen beste hainbat gai jakingarri.

Atari honetan erabiltzaile kontu pertsonalizatua sortu ahal izango dute ikastetxetako familiek.

Aurretik erregistratua dagoen pertsona erabiltzaile izenarekin eta pasahitzarekin identifikatzen denean, pertsonalizatu daitekeen gune batean sartuko da eta han hark gehien erabiltzen dituen edukietara eta atariko bilaketetara sartu ahal izango da, bere profileko oharrak kontsultatu izango ditu...

Familiak matrikula datuak, ebaluaketeen emaitzak, hutsegiteak, ordutegia … ikusteko aukera dute.